Kubracetinkaya-66 Kızlar merhaba 37+1 deyim bugün doktora gittim kilosu 2683 gramdı doktor biraz daha kilo alması gerekiyor dedi aynı durumda olan varmı sizce düşük mü kilosu ?
Hilalmvc Kubracetinkaya-66 var canım benimkide 2500 kilo. Boyu suyu falan normal. Minyon olacaktır dedi ama kafam takıldı ister istemez. Birde hala makat geliş normal düşünürken sezaryen ve ihtimali de modumu düşürdü
12457 Bende 35 haftalık gittim 2400 demişti minyon dedi ama benimde moralim bozuldu sağlıklı olsunda başka bir şey düşünme boşver
Pekdemir 12457 benimde 35 haftalikken 2400 demisti carsamba tekrar gidecem 37 olduk bakalım ne diyecek