Busrata33 Atlas kuşuma hastane çıkışı set yaptıracağım hangi siteyi tavsiye edersiniz.1ayda geliyor diyorlar bazıları.Resimli paylaşabilir misiniz birde adresi fiyatı.
Ayseebrar_123 Busrata33 ben Instagram da sumina tasarımdan yaptır dim iki hafta sonra geldi ve çok memnun kaldım
Deletedmom_110 Busrata33 betusunhediyelikleri ne yaptırmıştım ama nakıştı benimki baskı sevmiyorum çok basit duruyor bir sene önce 12 li set 550 idi şimdi olmuştur 1000😂
1Gozde1Yusuf- Busrata33 atolyeeli ne tulum yaptirdim ama hastane cikisi yapiyolar ve cok memnun kaldim 15 gun teslim suresi 15.gun gonderdi