-Gokce035- Yıllık izne çıkacağım anneme ve kayınvalideme gideceğiz 2 şer 3 er gün kalırız ikisinde de kedi var , tokaıplazmadan korkuyormm , kedili evde kalmakta sorun olur mu sizce
Pamuk -Gokce035- Hayatimin her dönemini kedilerle geçirdim hala var evimde evimin önünde hiç toxo falan olmadım! Yediğiniz yesilliklerde falan daha çok var.Ailemde kedi bağımlısı hepimiz hayattayız yasiyoruz🫠
SudeT -Gokce035- kedilerden daha çok yediğiniz yeşilliklere iyi yıkanmayan meyvelere dikkat edin bence ve az pişmiş et tavuk aşıları tam olan kedilerden bulaşmaz tuvaletinide siz temizlemeyeceğinize göre endişe etmeyin
mnli -Gokce035- kedilerin kumunu değiştirmediğiniz sürece bir sorun olmaz aşılarını vs yaptırıyorlarsa dışarı bırakmıyorlarsa
Ozge-Ka -Gokce035- evimde 2 tane kedi var toxoplazma geçirmemişim. Bir sıkıntı da olmadı kumlarını eşim temizledi hep. 2-3günde kumları siz temizlemeyeceğinize göre birşey olmaz😊
-Gokce035- Pamuk benimkilerd eöyle kendi annemde kayınvalidem de çok seviyorlar 😅bende çok severim fakat hamile olunca ve bebişimi düşünğnce çekimserdim ama çok fazla kedili olan var bişey olmuyor haklısınz
ElaytA mnli ben kumlarini da temizliyorum başka kimse yok eşim oglum anlamaz çünkü. Hergun temizliyorum çok sukur bi sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar
Kediannesi1 -Gokce035- 3 kedim var gayet mutluyuz sokak kedilerine dayanamayıp hala bakmıyorum tedavi ediyorum testlerim temiz sorun yok şimdiye kadar da hiç sorun yaşamadım kumunu temizlemeyin sadece içiniz rahat olsun inanın hastalık mikrop toksoplazma parazit kapacağımız öyle çok yer var ki
Kyy01 Kedilerden hastalık geçmez dışarda yediğin yeşillikler eve aldığın yeşillikler daha tehlikeli kedilerden hastalık gelse ben ölmüştüm😋
Sera4 -Gokce035- kediler ev kedisiyle sıkıntı olmaz ama sokaktaki kedilere ben yanaşmamaya çalışıyorum. Evdeki kedim dışarıya çıkmadığı için sorun olmuyor.
Paradise1_ -Gokce035- kocaman bir kediyle yaşıyorum testlerimi de yaptırdım temiz genelde dışkısından bulaşıyor ki tuvaletini temizlemeyeceğiniz için bir sorun olmaz
ElaytA -Gokce035- iki kediyle yaşıyorum üstelik toxo da gecirmemisim negatifim. 36 haftalık olucam çok sukur bi sıkıntı yaşamadım. Onlar insanlardan daha temiz valla.
Bbuusra -Gokce035- Aşıları varsa sorun olmaz hemde senin direkt dışkısı ile temas etmen gerekir. Onun dışında bir şey olmaz inşallah.
mnli ElaytA kedide toksoplazma yoksa bir sıkıntı olmaz zaten kakasından bulaştığı için değiştirmeyin dedim toksoplazma varsa kakadan bulaşıyor ben ilk hamileliğimde hem kendime hem kedimize test yaptırdım ikimizde de toksoplazma yoktu ve ben daha önce geçirmemişim bunda sadece kendime yaptırdım çünkü doktor kedi mama dışında bir şey yemiyorsa dışarı çıkmıyorsa sorun olmaz dedi
Senannnn -Gokce035- kedim var kumunuda temizliyorum 37+5 hiç bir sorunda yaşamadım 2 3 günde sizede birşey olmaz merak etmeyin
ElaytA mnli evet biz de sadece mama veriyoruz ve dışarı çıkamıyoruz. Ben test falan yaptirmadim kedilerime de demekki onlarda da yok. Çok sukur 🤗
Gecemboncugummmm -Gokce035- -Gokce035- dört yıldır evimde kedi var hamileliğimin başından beri beraber kalıyoruz. Tuvaletiyle de hep ben ilgilenirim. Annem ve kayınvalideme gittiğimde onların da kedileri var 😁 hiç bir sıkıntı yaşamıyorum. Toksoplazma kediden ziyade daha çok yediklerimizden geçiyor. Kedinin kumunu değiştirmeniz durumunda ellerinizi bol sabun ve su ile tıkarsanız sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum.
Birbahargunu -Gokce035- korkmayın hamile olduğum halde sokaktaki kedilerimle ilgilenmeye devam ediyorum evimde de var hiç kedisiz yaşamadım testler negatif bir şey olmaz diyorum ben