Yelizmurat Mrb kizlar ben 19+2 haftalik hamileyim tshirtumde islaklik hissedince baktimkk sag gogsumden sivi gelmis bi damla tshirtumun ustunde sivi neden gelirki kizlar bilen varmi
EsraakanY Yelizmurat arkadaşımda da o günlerde başladı canım sütü geliyordu. Başka bir şey değildir umarım
Findix Yelizmurat evet ben doktoruma sordum gayet normal sadece sıkma dedi bu şekilde olan çok fazla anne var sütümüz bol olur inşallah 🤗
Yelizmurat Findix ay insallah canim ya ama bebisin hareketlerini hala pek hissedemiyorum bazen seyirme gibi sora bi kaccgun bise hissetmiyorum oyle iste
Findix Yelizmurat bende hareketlerini 22. Haftalıkken hissetmeye başladım herkes farklı farklı hisseder canim merak etme bak ben şuan 30 haftaligim hiç durmuyor 😂