Kvrckkk 4+5 de kanamam oldu o gün regl gibiydim hemen doktora gittim iğne serum hap filan. Sonra kesildi sadece leke gibi geliyor ara ara Bugün bi hafta oldu tekrar gittim kesenin etrafında kanamam var bu süreci yaşayıp atlatan oldumu?
guzelanne01_ Kvrckkk evet ben kızımda yaşadım 6 ay sürdü kanamam çok fazla şiddetliydi asla durduramıyorlardı hastanede yattım 10 gün sonra erken doğum tehlikem başladı ama benim savaşcı kızım 40 haftayı geçti 3900 doğdu hemde maşallah
Kvrckkk guzelanne01_ ya maşallah bakalım pazartesi tekrar gidicem kalp atışına bakıp ona göre birşeyler söyleyecek