Yagmurmeric inşaallah canım, sağ salim kavuşun bebeginle,, hamdolsun doktorum iyi biriydi,, küçük bir ilcede kadın doğum doktorunun verdigi tüm ilaclari yasaklamisti,,ve bunlar bir tarafi iyi yapiyorsa bir tarafi da bozuyor demisti,,gereksiz yuklenme vucuduna demisti,,,34.haftaya kadar sadece progestan kullanıyordum,,onun haricinde bol su,,gunde birkez sade maden suyu,arasira yürüyüş,, çok şükür saglikli bir sekilde oldu bitti😍