Sara-2007 Bugun dopler oldum Daxili delikde 8mm genislenme var serklajliyim ama tikis yaxsidi lutfen bilenler cavablandirsin cox qorxuram Oncesi dusuklerim var
Sara-2007 Lutfen okuyub yazin cok kotkuyorum azerbaycandan yaziyoruç.daxili delikde genislenme sizde ne diyoıar bilmiyorum ama serklaj yeri iyi yaninda v seklinde genislenme var dedi domtorum
Sara-2007 Betulnnmz cok tesekkur ederim.azerbaycanda oyle diyolar Yani bende serklaj oldum ona rağmen rahimde açılma var qalıba boyle bisey yalnizca WC,yemek ve banyoya kalkabilirim.23 haftayim daha ve cok korkuyorum.
Betulnnmz Sara-2007 Google da mutlu resim yazıp oraya yükleme yapıyorsunuz sonra oradaki bağlantıyı buraya kopyalıyorsunuz rica ederim 😊
Sara-2007 __mom1 serklaj cok guzel duruyor yerinde acilmada yok hatta uzaniyoru m diye 35mm den 38 olmuş Sadece serklajin aşağısından genislenme olmus fazla ayalda durmakdan olabikirmis yada enfeksiyon bugun ondan dolayi analuz yapildi