Elf69 Kızlar 23 haftalığız bugün merak edip sağlık Ocağına gittim kalp atışı dinlemek için ve bakan kişi karnıma bastırarak baktı kalp atışını yakalamak için bir 5 dakika herhangi bir sorun olur mu bu durum biraz beni korkuttu açıkçası
anneoluyoruuumm16 Elf69 olmaz inşallah ya. Ben de 17 haftaligim kilolu olduğum için ultrasonda doktorlar sürekli bastırıyor şükür bir sorun olmadı
mervee19_ Elf69 hiçbirsey olmaz korkmayınız Allah’ın izniyle detaylı ultrason da doktor karnıma o kadar baskı yaptı ki karnım ağrıdı yani şuan çok şükür 37. Haftamdayiz bı sorun oluşmadı
Elf69 mervee19_ çoook şükür Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı, teşekkür ederim