Elifaaksoyy İlk erkek bebeğimiz olucak biliyorduk ve eşimin hayalidir oğlumuz olursa Deniz koyacaktık kesinlikle ama doktorumuz yanıldığımızı kızımız olacağını söyledi Bende hep kızım olursa Duru koyacaktım şimdi eşim tutturdu Öykü olacak diye 😢😞😞😞😞 Aslında ilk hevesimiz eşimide kırmak istemiyorum kızlar ne yapacağımı şaşırdım Öykü Duru nasıl sizce?