Sedooss111 Çalışıyorum bugün izine ayrıldım nr kadar alacağım. her aymı para alacağım. Veya toplu şekilde mi yardımcı olut musunuz
int34 Sedooss111 4.ayda ücretli iznim bittiğinde 2 gün içinde hesabıma toplu bir şekilde para yatmıştı.
Bernasnli int34 asgari ücretli çalışanlar için asgari ücretin 4 aylık ücreti mi yatıyor acaba yoksa kesinti oluyor mu ki
int34 Bernasnli Asgari ücretten biraz fazla alıyordum. Fabrika ücretin tamamını yatırmıyor yüzde kaç oluyor hiç bilmiyorum inanın, 3.500₺ gibi bir rakam yatırdı. Ücretli iznim bitince devlette toplu yatırdı.