Alpelo35 Kesinlikle doktor çok önemli 🙏🏻 ben sorularımı çekinmeden sorabilmeliyim, endişelerimi gidermeliyim. Sonuçta en saçma soruyuda sorabilirim. İlk gebeliğim ve tecrübesizim. Herşeyi güzellikle cevaplıyor, örneklendiriyor. Psikolojik anlamda da seni rahatlatıyor endişelerini gideriyor 🙏🏻 Böylelikle iyi doktor +sağlıklı süreç = mutlu gebelik