vanilyali99 Bugun 27+4 olduk ,sıcak oyle bunaltıyor ki sadece uyumak istiyorum.Gebelik şekerim var ama canım sadece karpuz ve dondurma yemek istiyor çünkü başka ferahlatan bisey yok🥲 Sizin nasıl geçiyor ferahlamak için ne yiyorsunuz mesela
Bernasnli vanilyali99 26 dayım bende yanıyorum. Dondurmayı kendin yap yoğurtlu az şekeri olan meyvelerden blendırdan geçir dondur ye satın alma dondurma şeker içeriği yüksek onların. Buzlu şekersiz kahveler yapıyorum bende. Şekerim yok ama şekerli şeyleri sevmiyorum bende
Busrata33 vanilyali99 Bol buzlu su başka birşey rahatlatmıyor birde klimadan çıkmıyorum😀25+4 doktorum bugün 25Eylül 1ekim arası doğumun olur dedi ☺️🤩
Sera4 vanilyali99 28+2 deyim. Son bir haftadır sıcaklar beni de mahvetti 🥲 soda, kafeinsiz soğuk kahve ve karpuzla direniyorum 😁
vanilyali99 Bernasnli çalıştığım için kendim bisey yapmaya üşeniyorum hazır almak kolayima geliyor valla 😐 bi haftasonum var onda da temizlikte geçiyor tüm gün ve akşam yemeği derken ekstra şeylere fırsatım olmuyor
cagla9094 Ben de 27+2yim sıcak mahvediyor oturduğum yerden kalkasım gelmiyor bol su içiyorum bir de maden suyu biraz ferahlatıyor
vanilyali99 cagla9094 ay evet bend3 bugun maden suyu aldim nasıl iyi geldi bu gidişle dayanamayıp 32.haftadq işten çıkacağım gibi gözüküyor
vanilyali99 Busrata33 aramızda 2hafta var bana 23eylul dedi ya çok bekletmek istiyor bende sıcakta bekleyemeyecgimi düşünüyorum normal insan bile gece yatamiyorken sıcakta biz nasıl uyuyalım son ay 🥹
Prensess35e Busrata33 ben 27+2 yim 😊 senin 25 Eylül le 1 Ekim arasiysa doğum benim ne zaman olur acaba uygulama 30 Eylül gösteriyor benim 😊
Bernasnli vanilyali99 bende aynı durumdayım ama kendim için olan bir şeyi üşenmem yaparım sabahtan akşama kadar iş ama evde her gün ayrı yemek yaparım ertesi gün aynı yemeği bile yemeğe hoşlanmam çokta vaktimi almaz pratiklik meselesi sanırım
Minnosmino23-23 vanilyali99 aynı ben hafta içi iş hafta sonu temizlik amele gibiyim kendime vakit ayıramıyorum hiç Eşim yanımda değil iki de çocuk direnerek geçiyor
Busrata33 Prensess35e ben erken doğum yapma ihtimalim yüksek ☺️Gebelik kolestazım var ilk oğlumda 37+3de doğdu ona göre hesaplıyorlar
Prensess35e mylifeAslan isteyebiliyormusunuz ilk gebeliğimde pek bi bilgim yok 😊 doktor randevular daha çok var
vanilyali99 Smysn07-09 bnde de ödem oldu sadece 7kilo almama rağmen ayaklarimda ozellikle.sabah yere basmayı sevmiyorum artık 🥹
mylifeAslan Prensess35e vallahi eğer uyuyorsa büyük ihtimalle olur da biraz da çocuğa bağlı 😂 benim doğum günüme 82 gün kaldı çocuğun doğmasına 87 gün arada bi fark yok diye hesap ettim
Gebeysek1 vanilyali99 maden suyu içiyorum bol bol. Bir de kendim limonata yaptım onu içiyorum. Çok zorlanıyorum özellikle de işteyken. Rabbim hepimize kolaylık versin