Bugün kontrol vardı .1 haftada yani bayram tatili süreci 500 gram almış bebek bense 1 buçuk kilo ve o zaman 1hafta göbek çevresi öndeydi şimdi genel olarak 2 hafta önde dedi dr 32.haftamda 34 uyumlu çıktı ve erken doğum riski olabilir dikkat edelim dedi ..korktum açıkcası başına gelen ve erken doğum yaşayan var mı