Drnzgn Canım öncelikle geçmiş olsun bayramdan önce perinatolojiye gitmiştim ultrasonda her şey normal gözüktü fakat kanda test sonucum riskli çıktı bunun üzerine fetal Dna dediğimiz testi yaptırdım diğer adıyla nıpt testi 5 gün içerisinde sonuç çıkar dediler bende beklemedeyim umarım iyi sonuç alırım neyse eğer kötü sonuç alırsam ve bu gebeliği sonlandırmak istersem amniosentez yaptırmam gerektiği söylendi yani senin dediğin gibi karından alınan sıvı çünkü düşük riski var birde diğer test tarama testi olduğu için bebek aldırma işlemi yapmak yasal değilmiş ama dediğim gibi öncesinde amniyosentezin riski olduğu için Fetal Dna öneriyorlar 77 tane kromozom hastalığına bakılıyor bu teste bilginiz olsun..