Benimde ilk hamileliğim 23 24 haftada hissetmeye başlamıştım şuan 27+2 deyim ilk çok hafif hissetmiştim sonradan daha sık hissettim hatta anlamadım bile karnımın içinde bişiler oluyor ama hareketmi ediyor yoksa farklı şeymi diye sizde hissedersiniz içinizi ferah tutun sağlıcakla gelsin yavrucak🙂