BurcuArya35 Arkadaşlar merhabalar 23+1 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardi şükür herşey Yolunda fakat kan idrar verdim t4 değerim düşük çıkmış Dr uma yarın gostericem bu şekilde çıkan varmı bilgisi olan