Kızlar merhaba bugün 30+3 haftalık olduk kontrole gittim bebegin başı ve bacakları 32 karin çevresi 34 ile uyumlu dedi ultrasona gönderdi idrar tahlili falan alındı idrarda şeker çıktı ultrason herseyi 32 ile uyumlu çıktı devlete gidiyordum üniversiteye sevk edelim dedi kağıt verdi elime o panikle stresle moral bozukluğuna hemen mi gitmeliyim diye soramadım sevk olunca randevu almak gerekiyor mu direk bakarlar mı?