Newmom Bu cuma çalışabilir raporumu aldım. Yani 32.haftama girdim. Ama şu an baya hastayım grip oldum tüm vucudum agrıyo. Bir gün gitmezsem ise,rapor alsam bir sey olur mu? Çalışabilir raporumu etkiler mi?
Elanaz Newmom hamilelik sonrası izninden bir gün kaybetmiş olursun ya da kaç gün gidemezsen o kadar gün kaybedersin.
Atlarlayasayan Newmom çalışabilir aldıktan sonra rapor kullanamıyorsunuz rapor kullanırsanız izne çıkmış sayılıyorsınuz
eminehilise Newmom çalışabilir raporu almak farklı bir şey. Hamilelikle ilgili çalışmanızı engelleyen bir durum yok denektir. Siz grip için rapor aldığınızda bu durum engellenmez. Gidip istirahat raporunuzu alın, sonra zaten yine çalışmaya devam edeceksiniz.
Atlarlayasayan Newmom geçen gün forumlarda araştırılen bu durumda olup raporu kabul edilmeyenleri okudum direk doğum öncesi izne ayırmışlar
Deletedmom128 Newmom Sevk alın rapor yerine. Ama rapor alsanız bile etkileyeceğini sanmam. Sonuçta raporu alırken beş hafta hiç hastalanmayacağız diye almıyoruz. Biri Doğum için çalışabilir raporu diğeri istirahat raporu sonuçta.
Pinhan Çalışmaz raporu değil normal rapor aldığınız sürece ve kadın Doğum değil bi başka bölümden rapor aldığınız sürece sıkıntı olmaz .ne Doğum sonrası izninizden düşer ne de ücretli izniniz başlar şeklinde biliyorum ben