byz35 Eşim sürekli bana doğum hediyesi almak istediğini söylüyor ama ben kıyamıyorum 🤭🤭 Aldıran ya da şunu aldırdım diyen var mıııı
Medine_yasar05 byz35 benimki bir sağlıklı doğsun seni ve bebeğimi sağlıklı bir şekilde görüm diyor ne istersen alım diyor ama demen gibi kıyamıyorum
nergismom byz35 ben öyle söylemedim bişey ama daha önceden pırlanta 5 taş istemiştim 😁oda doğum günümde verdi doğum ve doğum günü hediyen dedi😍😍
Lndakrmn hamile olduğumu öğrenince eşim telefon aldı istediğim modeldi 😀 doğum olunca da saç maşam bozulmustu onu aldırırım artık 😂😂 ama benim gözümde bunlar hediye kapsamına girmiyor bir nevi sipariş vermiş gibi hissediyorum 😬😬
byz35 dilay_06 sizin düşünceniz saygı duyuyorum fakat gereksiz bir şeyden ziyade istediğim bir şey ya da ihtiyaç duyulan bir şey olursa daha iyi olur diye düşünüyorum ben
Pinklove byz35 O zaman dyson aldır kız ya saç şekillendirici seti, yada süpürgesi. En iyi hediye bu aralar dysondur😁
Busrata33 byz35 ilk doğumumda almadı birşey çiçek bari alsaydın demiştim 2.doğum daha gelmeden çamaşır kurutma makinesi almak istiyordum onu almış birde altın bilezik için para biriktiriyordum ben alırım dedi ekstra da özel isteğim olmadı zaten o yapıyor☺️
Busrata33 byz35 Eşiniz isteğinizi bilir diye düşünüyorum eğerki bilmiyorsa alttan alttan söyleyin☺️Biz kuzenlerimle felan konuşurken duymuştu valla hiç alamam gibi şeyler söylüyordu kendi almış
Esraesra08 Benim kocam bana sormadan arabamı yeniledi sürpriz oldu yani bence sürpriz olursa daha bi anlamlı oluyo birde dyson süpürge alacak ama onu ben istedim ne yalan söylim😂
Lndakrmn İmkan ve koşullar elveriyorsa alın aldırın hanımlar eşimiz sonuçta yabancıdan istemiyor yada almıyoruz 😀😀
Bbuusra byz35 Bende kıyamıyorum çünkü özel hastaneye gidiyoruz. Paket aldık. Üstüne migrenim tutuyor, özele gidiyoruz. Üzülüyorum. Ama bir taraftan da anı olarak bir hediyem olsun isterdim.