Elif949494 Hanımlar bir haftadır sürekli naftwlin koklıyorum baktım baya zararı varmış ama koklamadan yapamıyorum az önce yaladım gidip ağzımı yıkadım yemek istiyorum aslında ama koklamakla yetiniyorum böyle bişey yaşayan varmı nasıl vazgeçicem
Annesiiiii_ Elif949494 Bazı hamileler pika sendromu yaşayabiliyor. Olmadık şeyleri yeme isteği. Toprak tebeşir vs gibi. Demir, çinko, kalsiyum eksikliği gibi nedenlerden olabilir diye biliyorum. İstersen doktorunla bi görüş canım.
Yenibirannee Elif949494 koklamak bence cok zarar vermez abartilmadigi surece ama yalamayin zararli olabilir
Sym4 Elif949494 benimde deterjanların olduğu dolapta naftalin Var arada canım çok çekiyor kokluyorum ama asla yalamam birde geçen gün benzin döktüm elime kokladım 😂
Esraesra08 Elif949494 sesli güldüm😂😂😂ilk defa duydum naftalin yalayan doktoruna acil sorman lazım bence hala gülüyorum kusura bakma nolur😂
Bulbulyuvasi Kız yapma yalama bir daha Allah korusun farklı bir şey hissedersen kendinde acile git. Bende aşırı seviyorum naftalin kokusunu kokluyorum ama yalamak hic doğru değil canım