Kızlar merhaba, dışarda yemek yeme konusunda çok pimpirikliyim ve bu durum beni çok rahatsız ediyor, gerçekten riskli bir şey mi, bu kadar kasmaya gerek var mı bilmiyorum ama sizler neler tercih ediyorsunuz dışarda yemek seçerken paylaşabilir misiniz?