İlk 5 haftalıkken görmüştüm bebişimi❤️alttan ultrason ile keseyi görmüştük iki hafta sonra gel demişti Dr kalp atışını dinlemek için 😊 ama bayram haftasına denk geldi we randevu bulamadım bir hafta da bayramin bitmesini bekledim bugün kontrol olduk şükür kalp atışını duyduk 🥰8+4 olduk