Arkadaşlar 3-4 gün önce karnımın baya şekillendiğini bebeğin oynadığını hissettim ama son iki gündür kendimi fazlasıyla evde yordum bel ağrım oluştu bebeğin hareketlerini de hissetmiyorum erken olduğu için sürekli bir hissiyat yoktu zaten merak ettiğim sizlerde de aynı şekilde oluyor mu bazen hissedip bir kaç gün hissetmeme durumuyla karşılaşıyor musunuz ?