Lütfen görenler dönebilir mi 2 gün önce kontrol için nst ye bağlandım 10 dk ya bir sancım çıktı ama ben sancı hissetmiyordum doktor yatış yapmak istedi kabul etmedim açılmam falan da yoktu 2 gündür sancı bekliyorum sancım yok bebeğin hareketlerinde bi anormallikte yok bunu yaşayan var mı içinizde nezaman tam sancılanırım nezaman doğururum panik içinde uyuyamıyorum bile