Esila300920 bende yarın 30.haftama giriyorum çarşamba kontrolüm var ama bu tür paylaşımlar sadece stres yapıyor her bebek her anne ayrı bir süreç ayrı bir hikaye o yüzden kafaya takmaktan çok doktorunuz size haftasına göre uyumlu olup olmadığını söyler şimdiden stres yapmayın bence