YigitPoyrazMomm 16+1 günlük hamileyim maşallah doymuyorum yemek yedikten sonra uzaninca meleğinin kıpır kıpır seyirmesini hissediyorum yerinde durmayan bir minnagim var sürekli acıkıyorum sizler nasılsınız kızlar😂 😂
Ayazmom_ ya merhabalar, 16+4 uz bizde. Ama hissedemiyorum elimi tam olarak nereye koymaliyim göbeğim biraz buyuk nereye koysamda hissetsem tutturamiyorum 🥹😂
YigitPoyrazMomm Ayazmom_ kuzum ben elimi koymadan göbeğimin taraflarına doğru birşeyler yapıyor öyle hissediyorum birde artık karnim çıktı çok sert bisey vuruyor acıtiyor göbek mi genişliyor bebek hareketleri mi bazen bende onu ayırt edemiyorum ama içimde kıpır kıpır olduğunu hissediyorum özelikle bunu yemekten sonra yapıyor😂
YigitPoyrazMomm Ayazmom_ herkesin aynı değil işte benim çok şükür gebeliğim rahat geçiyor ilk aylarda biraz zorlandım ama çok şükür diyorum rahat gebelik geçiyorum bazen acısı tatlısı oluyor o kadarı da gayet normal bebek gelişiyor içerde çünkü doyumsuzluga gelince doymuyorum ben muhakak 1 2 saat arayla yemek yiyorum ve en sevdiğim şey cacık bol bol yiyorum
YigitPoyrazMomm Dudu1988 eminim dönem dönem bizde yaşarız maşallah bebiş 7 aylık olmuş hepsi geçecek rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah canım💐💐
Srnrcvs Ben ilk hareketini 17. Haftada hıssetmıstım ama belkı belırsızdı suan 22 haftam bıtecek acayıp hareletlı masallah dıyım dısarıdan bıle hozukuyor hareket edısı😁 bence 20. Haftadan sonra asıl hareketler hıssedılıyor