Esra1412 bende teyzemin oğluyla evliyim, gebelikten önce zaten kan uyuşmazlığına bakılıyor, bizde yok. Ayrıyeten biz sma testi yaptırdık o da çıkmadı. Ailede bildiğimiz hastalığı olan biride yok ve şuan 21 haftalık hamileyim çok şükür tarama testimde de bir sıkıntı çıkmadı. Gebelikten önce baktırmak gerekiyor ben doktora da gitmiştim danışmak için ama ailede bilindik hastalığı olan biri yoksa sıkıntı olmaz dedi geri yolladı🤷 Allah hepimize sağlıklı, hayırlı bebişler versin🌺🤲