Masal-10 benim ilk gebeligimde çok kasık ağrım vardı, çevremdeklerin çoğu normal dedi bizde de vardı dedi çoğu normal değil düşük yapabilirsin dedi ben normaldir diye düşündüm çok da kulak asmadim açıkçası, 6 haftalıktı kanamam başladı doktora gittiğimde kese görünmüyor kasık ağrın var mıydı dedi evet bazen çok zorluyor hiç geçmiyor dedim düşük yapmışsın demişti ,her kasık ağrısı düşüge neden olacak diye bir şey yok ama doktora gorunmekte fayda var en azından için rahatlar.
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin .