Kızlar 1 Ay dır kanama alanım mevcut
Tüp bebek olduğu için de transfer öncesinden beridir igne kullanıyorum hergun
Artık çok zorlandığımi söyledim dra oda günde 3 kez progestan fitil kullan igneyi birakbilirisn dedi
Sizce birakmalimiyim çok korkuyorum bisey olacak diye çünkü hala kahverengi lekelenmem devam ediyo