Ben de var 16. Haftada teşhis konuldu tam rahim ağzını kapatıyordu 32 de biraz yukarı çıkmış ama doğum sırasında kanama başlatabilecek yerde istersen normali denerim ama son anda sezeryana dönebilir dedi bende risk almak istemedim sezeryan olucaz 🥹 Ama hamilelik çiçek gibi geçti hiç yatmadım zaten doktorum da çok yatmana gerek yok kısıtlama kendini sadece ağır iş yapma dedi çok şükür kanama da olmadı