Yagmure Yakın zamanda doğum yapan yada orda takipli olan var mı? Önerdiğiniz doktor var mı? Ücretler ne durumda? Memnun kaldınız mı? Doğum ne zaman olursa olsun kendi doktorunuz mu gelecek? Bilgi verebilicek varsa çok sevinirim
MerVe39- Gecen hfta ilk defa gittim muayeneye. Dr.Sadik hoca var cok ilgilendi ve icimi cok rahatlatti. Cok naif ve sakin bir doktor. 390 muayene ucreti 10 gun icinde de bir kere ucretsiz muayene ediyor
Ahmetinnannesi Geçtiğimiz kasım ayında kardeşim doğum yaptı doktoru yağmur hanımdı çok memnun kaldı hem doktordan hem hemşirelerden çok ilgiliydiler sezeryan olmuştu 4 yada 5 kusurdu tam fiyatını bilmiyorum ama zam gelmiş olabilir tabi