LinaCeren Kızlar doktora gittim de 37 haftalığım 2 hafta sonra alalım dedi bebeğim ağır gelmeye başladı kilosu da 4 292 gr bende haftaya alın dedim 38 3 de alcak sizce iyi mi yaptım artık gerçekten zorlanmaya başladım Zehra_25x
guzelanne01_ LinaCeren ikinci sezeryanım 38+1 de doğum yaptım ikinci sezeryanlarda bu durum böyle zaten Sakıncssı olsa beklerler bence kilosuda güzel doktorunda onaylıyorsa doğum yapabilirsin
nefessmommm LinaCeren doktorun bir sakınca görmüyorsa bir şey olmaz inşallah canım ama içine de ferah tut kilosu falan maşallah iyiymiş sağlıkla gelsin
Ebraz Erken alınsa ki 1 hafta bile çok etkili güvezde 3 gün 1 hafta kalma olasılığı var hani öyle bir durum olursada üzülür kendini kötü hissedersin bana mesela 39 da alalım dedi o bile içime sinmiyor 40 olsun istiyorum