Merhaba kızlar adetim bir hafta gecikti test yaptım çok ince belirsiz bir çizgi çıktı ama kurumaya yakın çıktı. İlk defa bu kadar gecikiyor bu arada bayram da yapmıştım testi tüm aile duydu daha kan vermedim belli değil dememe rağmen hamilesin diye yaydılar ortalığa bugün kan verdim sonuçları almaya annem gittti doktor negatif demiş. E nabza bakıyorum sonuçlar düşmemiş sabah 9 da vermiştim. Doktor nereden görüyor? E nabızdan başka bir yerden mi? Eski sonuçlara bakmış olabilir mi? Allahım stresten ölücem