Sonsuzzz Teyzoşla 12+0 olduk biz 💖 Yarın ikili tarama testi randevumuz var aç mı gitmeliyim? Cinsiyet öğrenmek istiyorum ama çikolata 🍫 yiyince bebiş hareketleniyormuş bir yerde okumuştum doğruluk payı var mıdır acaba ☺️
Ao526- Sonsuzzz Kan alımı için aç tok farketmiyor. Ama ense kalınlığı ve burun kemiği için bir pozisyon alması gerekiyor. Oyüzden bence tok ol ki enerjisi yerinde olsun 😍
Ao526- Humeyraa23 11-14. Haftada yapılır demişti doktorum. Ama pozisyon almayınca bir sonraki hafta çağırılabilirsin. Uygun pozisyon olmaz ise Gün içinde müsaitliğin olursa merdiven çık hareket et gel falan diyor doktor. Oyüzden 14. Hafta sınır ya risk olmasın.
Humeyraa23 Ao526- aa çok ilginçmis her adımı ayrı mucize teşekkür ederim bilgi için 💕 nazlanmadan pozisyon alır inşallah minnoş
Ao526- Humeyraa23 Hemde her adımı, her gelişimi ayrı mucize 😍Valla bizim biraz inattı 😂 tok olmama rağmen istenilen pozisyon tam olmadı doktor gezin gel merdiven çık falan dedi. 10 dk merdiven inip çıktım, ultrasonda bi zahmet pozisyon aldı 😂
Melekayyildiz Bende bugün yaptırdım ikili taramayi. Tok karnıma gitmiştim. Gayet hareketliydi. Cinsiyet tahminindede bulundu doktor ☺️
Sonsuzzz Melekayyildiz bugün yaptırdık biz de Cinsiyet %80 kız dediii yatay çizgi olduğu için 💖🥹🫶🏼 her şey yolunda çok şükür 1.2 çıktı kalınlık
Humeyraa23 Ao526- yaaa çok merak ediyorum ctsi gelseydi bı bende öğrenecegim bakalm bizimki inatçı mi neci 😂
Ao526- Humeyraa23 Ayyy zaman geçmek bilmez şimdi 😍😍 saniyeler asıra döner 😂 sağlıkla öğrenin bizede söyleyin 🎉🎉❤️
Humeyraa23 Ao526- sonuc çıktı bugün bir sikonti yokmuş çok şükür 😍 ultrasonda hemen bakıldı tam durmasi gerektiği gibi duruyodu minnoskom 😍