Firdevs1202 Orada doğum yapan var mı iyi ve kötü tecrübelerinizi öğrenmek istiyorum devlet hastanelerinin eksisi çok o yüzden tedirginim yardımcı olursanız sevinirim 🌼
dilaraRecep Firdevs1202 Ali kahyada doğurdum ama şuan kapandı şehir hastanesinde oluyor artık doğumlar