Brvntncy
Evet sıra bana geldi kızlar canımı ciğerimi kucagıma sağsalim bir şeklde kucagıma aldm çok şükr 🤲 Görmüşsünzdr suni sancı alıyorm die post açmştm aslnda o gün kontrol günmzdü ama benm sızıntım vardı aslnda idrar sanıyodm ama doktor suyn sızıyo dedi ve yatşmı yapmak zornda oldgnu syledi sancm olmadgı için ve normal istedgm için suni sancyla başladk 1 gün boynca açılmam olmadı suyum gelmeye devam ediyodu zaten dayanlcak gbi deildi açlmamda olmuyodu bosuna acı cekmemek içn sezaryene alındım Perşembe gnü saat 12 de canmn içi Atlasım doğdu sancılarm var dik yürüyemiyorm 2 gün süt problemi çektm ama herşeye bin şükrr Darısı başnza kzlarr happy kidste görşmrk üzere hepnize hayrlı doğmlar 😍🤲