Zeynepmum Kızlar avrasya hastanesinde aranızda muayene olan var mi? Memmun kaldığınız normal doğumu destekleyen bi doktor var mi hastanede?
DLiviyaEsor Zeynepmum bn kucukkoy degl de Zeytinburnu Avrasiya Hospital la gidiyorum bnm doktorum normal dogumdan yana ama bn sezaryen istedim
Nil Zeynepmum canım benim arkadaşım var hemşire orada çalışıyo eğer o hastaneye gitmek istiyosan senin için sorarım istersen hangi doktoru tavsiye ediyo diye
twobabymommas Zeynepmum Merhaba ben de Atilla Bey’e gidiyorum çok memnunum. Daha önce bir başlık daha açılmıştı. Oraya da yazmıştım. Kardeşim yeni doğum yaptı ve normal oldu doğumu. Allah’a şükür o çok memnundu ben de memnunum. Tavsiye ederim.😊
BernalkszAkgl Zeynepmum benimde iş yerim yakın bende oraya gitmeyi düşünüyorum canım sen önce gidersen yazarsan sevinirim normal doğum istiyorum inş istediğimiz gibi drlar buluruz😊
Zeynepmum Nil çok sevinirim canım çünkü evime çok yakın iyi bi doktor varsa normal doğum taraftarı benim için çok iyi olur 😄😄😄
Zeynepmum twobabymommas ben bi kez atilla beye muayene oldum ama tam emin olamadim.o gün acelem vardı detayları soramadım.kendisi gece doğum olduğunda geliyo mu bi de ekstra ücret aliyo mu?
Nil Zeynepmum canım Zeynepmum canım sordum arkadaşıma Atilla Okur iyiymiş onu tavsiye ediyo haberin olsun
1anne2bebek__ Zeynepmum başka doktorlar ne kadar alır bilmiyorum. Bende başarı Hastanesinde selime hanıma gidiyorum. Sonuçta aylarca onlara muayene oluyoruz onlar gelirse Doğumda daha rahat oluruz diye düşünüyorum özellikle normal Doğum da 😀
DLiviyaEsor [bilinmeyen] hi evet konusmustuk 😊 37 haftaligim insallah 24 ocakta sezaryen olucam siz kac haftaliksiniz
Zeynepmum 1anne2bebek__ BernalkszAkgl ben daha önce bi kez gittim ama ilk olduğu için tam emin olamamıştım tekrar gittiğimde yazarım sana 🙂