Merhabalar 5 hafta 5 günlük olduk şuan bugün doktora gittiğimde ultrasonda gözükmedi alttan da bakıldı yine gözükmedi doktorum rahimin kalınlaşmış dedi ama kese yok beta değerim 600 çıktı geriden geldiğini söyledi cuma günü tekrar kontrole gideceğim sizce böyle olma sebebi nedir ya da bu şekilde bi olay başına gelen oldu mu ? Şimdiden Çok teşekkür ederim görüşleriniz için