Yrgnnnnnn Zulalg 17 de geçti benim.geçmeyecek miş gibi geliyor gerçekten ama geçecek sabredin iğrenç bişey gerçekten ama sonrası güzel
mho0910 Zulalg ilk 3 ay prenses gibi geçti aa dedim ilki gibi olmayacak 2. 3 ay her sabah kusma seanslarımız başladı şaştım kaldım 🥺😂
mho0910 Zulalg evet maalesef şuan 16+1 sabah bulantıları oluyor ekstra gün içinde de devam ediyor herkesin biter benim yeni başladı 🤦♀️
ikidelibirkedibirbebek Haftaya kadar bulantım çok fazlaydı.25. Haftanın sonuna kadar nadiren mide bulantısı yaşadım.İki haftadır mide yanmasıyla beraber bir bulantı yaşıyorum.😔 Uykular haram oldu
Bbuusra Zulalg Bende öyledeydim. 1 gün serum yedim. Serum takılı iken bile kustum. Doktor şaşırdı. Prilam kullanıyordum onu bıraktırdı. Onzyd ilacına geçtik çok şükür sabahları hariç kusmam olmuyor. Bulantı oluyor tabi. Bizde 12+5 olduk.
BBeeBBeeKKoo 16.haftama kadar hergün defalarca kustum sonra şak diye kesildi kızlar tek çaresi zaman sabredin geri kalan ilaç kraker benim için hikayeydi ama bitiyor o günlerde kalmıyor