Elfyns PrensinibekleyenAnnee ali ipek çok öneriliyor canım bende ona gideceğim arkadaşlarım hep ona gitti fiyatı bilmiyorum
Asel-2023 PrensinibekleyenAnnee Ali İpek e gittim memnun kaldım çok güzel herşeyi anlatıyor bebeğin çişini bile gösteriyor 🤣 1200 e gittim 3 hafta önce
Elfyns PrensinibekleyenAnnee evet hatta arkadaşa şehir hastanesi down sendromlu falan demişti ama Ali ipeğe gittiler çok memnun kaldılar bebekleri de sağlıklı doğdu hatta
Biyologannee PrensinibekleyenAnnee ikinci hamileliğim Doç.dr. Ali ipek ikisindede. Hatta doktorum da kendi hamileliğinde Ali İpek e gitmiş 🌸
neanladinyurdagul 1200₺ ye geçen ay gittim ali İpeğe çok memnun kaldım ilk gebeliğimdede gitmiştim. Temmuzda zam gelcekti oyüzden artmıştır fiyat baya iyi bi dr gidn ona bence
1asel-duru Gülhiz karataşa gittim Mart’ta 1000 TL di çok memnun kaldım 45 dakikaya yakın muayene etti tek tek tüm organları gösterdi 4 adet renkli fotoğraf verdi CD içinde yaklaşık 10 foto verdi