Fatmaykt Meraba kızlar.Doktorumuz rahmimde miyom olduğunu söylemişti Çanakkale de farklı bi doktora daha gitmek istiyorum.Var mı bilen birisi 😢
MerveSar Devlwt hastanesinde enzar abdurrahman tore var bende de myom var o takip ediyor cok memnunum tavsiye ederim
Cansu34 MerveSar Merhaba hanımlar Yeni hamileyim Çanakkale 18 Mart üniversitesinde Bülent bey varmış, gebelik takibi için, kendisine kontrole giden var mı? Veya 18 Mart’tan normal randevu alacağım,doktor tavsiyesi de olur? Şimdiden teşekkür ederim
Cansu34 Merhaba hanımlar Yeni hamileyim Çanakkale 18 Mart üniversitesinde Bülent bey varmış, gebelik takibi için, kendisine kontrole giden var mı? Veya 18 Mart’tan normal randevu alacağım,doktor tavsiyesi de olur? Şimdiden teşekkür ederim