Nisn23 Merhaba arkadaşlar bugün sağlık ocağında kontrolüm vardı. Ve kilo olarak 48 kg ile hamile kaldım. Şuan 27+4 haftalık hamileyim. Ve 53 kg olmuşum tam olarak. Toplamda 5 kg almışım ancak ebe fazla kg aldığımı söyledi. Yemek konusunda örneğin yemekte makarna varsa sadece 1 porsiyon olacak şekilde yemem gerektiğinden bahsetti. Ama ben normalde de iştahlı biriyim ve hamilelikte iyice arttı. Böyle giderse doğuma kadar 15 kg kadar alacağımı ve sonradan veremezsin zorlanırsın dedi. Bu benim ilk gebeliğim değil ilk hamileliğimde toplamda 7-8 kilo alıp doğumun ertesi günü hepsi gitmişti. Ama ebe bir an çok kilo alırsın veremezsin diyince tedirgin oldum. Yemek düzenimi nasıl ayarlayabilirim bilmiyorum kendimi yemek yemekten alıkoyamıyorum da🤷🏻♀️ siz bu haftalarda nasıl besleniyorsunuz ve dikkat ediyormusunuz biraz bahsederseniz fikir amaçlı çok sevinirim🌺
Gunes1723 Nisn23 27+3üm ben 54 ile hamile kaldım 62 kiloyum şuan , ve alıyorum yani yapacak birşey yok ki boyunda gayet önemli bence ben şuan vücut kitle indeksine göre aslında olmam gereken kilodayım diye kendimi avutuyorum boyum172 sen gayet iyisin
Nisn23 Pinklove ama normal değil mi? Herkesin kilo alımı farklı olabilir. Ben normalde takmazdım ama ebe korkuttu beni kiloyla🤦🏻♀️ benim birde boyum kısa bu kilo bende kalırsa diye bi endişe sardı beni. Bir önceki gidişimde de göbeğimin çok erken çıktığını söylemişti 🤷🏻♀️
Pinklove Nisn23 Kız ne kilosu bu 53 kilo ne ki .. Ama doktorun öyle söylemişse onun dediğini uygula biz bir şey bilemeyiz ama bana çok saçma geldi
Minnosmino23-23 Nisn23 ben diyetisyene gittim 8 kilo aldım 27 haftalığım doğuma kadar bir kilo bile almazsın dedi bence sende düşün
Nisn23 Pinklove doktorum kilomda sorun bulmuyor normal diyor ama ebe her seferinde çok diyor bende anlamadım ki hangisinin dediğine inanayım. Ve boğazımı da tutamıyorum.
Nisn23 Gunes1723 sanırım ben boydan kaybediyorum🥲 boyum 150 ama şuanlık dışardan kilom belli olmuyor diye düşünüyorum sadece top yutmuş gibiyim biraz.
Nisn23 zeynozey sanırım boyla da alakalı benim boyum kısa o yüzden ne kadar çok alırsam o kadar kötü duracak gibi🥲 Bebişinizi sağlıcakla alın inşallah kucağınıza veririz hepimiz insallah kiloları🌺
Nisn23 zeynozey Ben ilk hamileliğimde toplam 7-8 almıştım ama erken doğumum oldu 35.haftada doğum yaptım ertesi güne bütün kilom gitmişti hatta emzirirken ekstra 4-5 kg daha vermiştim. Emzirmek çok verdiriyor diye düşünüyorum 😅 tek temennimiz ve tesellimiz emzirmek
Nisn23 Didembyr emzirmek de hemfikirim çok kilo verdiriyor evet. İlk bebeğim gayet iyi emmişti insallah bu kez de öyle olur🤲🤲
Nisn23 mylifeAslan aynı günlerdeyiz ne güzel😊 beslenme düzeniniz nasıl peki ben ikinci gebelik diye saldım biraz fazla yiyorum. Ilk gebeliğimde erken doğum olmuştu bebegim minik doğdu o yüzden buda mecbur sezeryan olacak diye amannn yiyim bebek kilo alsın kafasındayım biraz😅
mylifeAslan Nisn23 benım de üçüncü gebeliğim ilk doğuracağım 😂 vallahi ben herşeyi yiyorum biraz çok yiyorum nedense acıkıyorum hatta dişi çürüttük durduk yere 😂 yarın doktorum gördükten sonra dişçiye gideceğim izin verirse 🥹
liceslices11 Bence ebe cok abartmis zaten cok zayif hamile kalmissiniz, 15 kilo alsaniz bile normal bence. Ben de 50 kiloyla hamile kalmistim 34+3′deyim 11 kilo aldim sadece gobegim var 🤷🏼♀️ hepsi de gider dogumdan sonra hic endiselenmiyorum
Nisn23 liceslices11 bende normal olduğunu düşünüyordum bu haftalarda bu kadar kg alımının ama banada abartı olarak geldi dedikleri. Benimde öyle dışardan bakılınca sadece göbegim çıkmış durumda onun dışında kilo aldığım hiç belli olmuyor. İlk dogumumda ertesi gün hepsi gitmişti bunda da öyle olur insallah diye umut ediyorum☺ yazılanlardan anladığım kadarıyla ben yemek yemeye devam edeyim en iyisi. Aç mı kalayım bennn😅 Sizin de çok iyi haftanız ve kilo alımınız bence. Bebisler sağlıklı olsunda verilir elbet.🌺saglıcakla alın kucaginiza inşallah
Duruyubeklerken Nisn23 Nisn23 hemşire biraz abartmış. Zaten çok zayıf hamile kalmışsınız ben 60 la kaldığım halde doktor 15 kilo alabilirsin boy kilo oranına göre demişti. Rahat olun kasmayın zaten çoğu gitmiş azı kalmış. Emzirince kilolar kendiliğinden gidiyor
Nisn23 Duruyubeklerken bende abarttığını düşündüm açıkçası. Yada sanırım boyumla da ilişkili söylemiş olabilir. Boyum 150 minyon bir yapıdayım. Evet sonuc olarak yemeye devam edeceğim 😅 çok sağolun yanıtınız icin🌺