Esra_tunc bayram öncesi ögrendim gebeligimi beta hcg 751 diye bayramdı acile gittim bunan önce bi dıs gebeligim vardi mide bulantisi karin agrisi olunca korktm sağlıklı bi gebelikmi diye birtanede sağlklı bir kızim var acilde kan verdim beta 11307 cktı ultrasynla bakti snra alttan muayene edelim kalp atışından emn olalım dedi tamam dedim makinasındanmı bilmiyorm cok net degl kalp atisi bir hafta sra kontrele gel dedi bende bidahaki pazratesiye ancak randevu buldum icim icimi yiyor uygulamaya göre 6haftalk hamileyim ama ben ayin 13nde kan vermistim 0,48di snra gebelk testide yaptm 3undede silik cizgi cıkınca 8 gün sonra yine kan verdim 751 ckti iste kafam karisik baya uzun oldu kusira bakmayin