Dlm bebeği gördük canlı bir bebek dedi doktor kalbi atıyor dedi dinletmeye çalıştı duyulmadı daha çok güçsüz dedi 15 gün sonra gittiğimde pıt pot atıyordu 😊 bildiğim kadarıyla boş gebelik kosaydı yolk kesesi görünmezdi gittiğin zaman bebeğinide görebilirsin inşallah kalp atışlarını da duyabilirsin belki çok güzel bi duygu rabbim en yakın zamanda sabada yaşatsın 😊