Ebruakpnr benim bugğn yapıldı 38+1 im. Aslaaaa korkulacak bişey değil hiiiçç hissetmiyorsunuz bile 10 saniye bile sürmüyor , doktor eldiven giyiyor bide jel sürüyor bir parmağını vajinaya sokuyor okadar ben de korkuyordum ama hiiçççç hissedilmiyor , yapmak zorunlu mu vs bilmiyorum ama dokyor yapıcam dedikten sonra yaptırmam diyemeyen bir tipim ben herşeye tamam yani 😂😂