09-11-22 Bugün görüş günümüzdu. 33+5 ile 2,500 Gr olmuş minik prensesim maşallah 🧿❤️ Sizler ne durumdasınız hamişlerrr 🌸
3_fistikannesi 09-11-22 enson 29+6 da gitmiştim 1405 Di şimdi 32. Haftamdayım ne durumda bilmiyorum 🌸
birannis_ 09-11-22 29+5 de 1440 dı boyumuz 40 cm di bir dahaki kontrolde 2 hafta sonra bakalım ne kadar diyecek sabırsızlıkla bekliyorum görüş gününü 🌸🌸
Youngmotherr 09-11-22 görüş günüm değildi paşama dün 1809 gram dediler 33+5 de korkuttular namussuzlar şimdi perinatolojiye bakıldım 2100 gram gözüktü 33+6 minik sanardım normalmış kilosu şükürler olsun
Mutluemos Melisyahya ayyyy aynıyız sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah Rabbim bende yarın göreceğim bebisi bakalım ne kadar olmuş ☺️🦦❣️
Mutluemos Melisyahya gittim gördüm bebisimi 3 kilo olmuş annesi kurban olsun ona gelişim geriliği de kalkmış ❣️🥲
09-11-22 09-11-22 ay kız çok şükür dogurmamissin daha kilosu iyi tabiki her doktor bir değil işte malesef ama biraz daha beklesin sıpa dogarsa şimdi kuveze girer Allah korusun