Kızlar merhabalar 35+2 haftalık hamileyim. Bugün misafirlikte yeşil çaylı soğuk içecek ikram ettiler. İçtim ancak sonrasında içerisinde yeşil çay olduğunu söylediler herhangi bir sıkıntı yaratır mı? Hamilelikte kullanılmaması gerektiğini Bilitorum sadece 🙄