Fhryhzr
Dahiliyeye yönlendirebilir kadın doğum doktorunuz mutlaka perinatolojiyle takip yapın mutlaka , alfamet diye tansiyon ilacı başlarlar korkma bir çok kişiyi alfamet düşürüyor. Bende tansiyon hastasıyım 6 haftalık gebeyim üstelik benim tansiyonum 18-12 ye çıkıyor. İlk 3 ay başka ilaç vermezler sonraki aylarda düşmezse doktorunuz kadiyologlarla takipli ilave ilaç başlar. Stres yaptıkça çıkar tansiyonun rahat ol 🌸