Senannnn Kızlar bebek baş aşağı ama bu kanala girdiği anlamına gelmiyor anladığım kadarıyla peki kanala girdiğinde göbeğim de iner mi aşağıya kanala girip girmediğini böyle anlayabilir miyim sizin nasıldı?
dilay_06 Senannnn 38+1 im girmemiş kanala iri bebek olduğu ve açıklığım da olmadığı için mecbur sezaryen
Ao526- Senannnn Bebeğin kanala girdiğini vs hissettiniz mi ? Daha önceki hareketleriyle kanala girdiği hareketler aynı mı ? Benim bebeğim makat gelişli dedi doktorum 33. Haftada. Dönede bilir , dönmeyede bilir dedi. Onu merak ettim 😍😂
Smlaa Senannnn ben de 35 deyim ve benim karnım baya indj asağıya normalde midemdeydi şimdi bı karış var midem le arasında aşağa inince miğde ağrılarım da azaldı
Senannnn dilay_06 perşembe günü bende detaylı ultrasona giricem bakalım belli olur o zaman kanala girip girmediği
Senannnn Ao526- bende şuan sadece baş gelişli olduğunu biliyorum ama kanala girdiğini hissetmedim girdiyse de ben bilmiyorum 😂 perşembe günü öğreneceğim artık ama sizde egzersizlerle baş gelişe çevirebilirsiniz hareket önemli
dilay_06 Senannnn çatıdan bakıyor kanala girip gitmemesine siz sadece pozisyon almış mı diye öğrenebilirsiniz
Ao526- Senannnn YouTube da gördüm bir kaç video 🙈 bakalım etkili olacak mı ? Ucundan azıcık da zorunlu sezeryanı kafama yatırdım gibi 🙈 akışına bırakasım var gibi 😬🤪
Senannnn Ao526- siz elinizden geleni yapın gerisi bebişinizde zaten hangisi hayırlıysa o olsun inşallah 🙏
Senannnn Smlaa mide için hap kullanıyorum neyse ki sadece batmasını hissediyorum ama belki inmeyi çok beklemeden direk doğmayı tercih eder fazla bekletmez