Anne_oluyorum evladımdan ayrı 11.gun seni öyle iyi anlıyorum ki ne yaşadığını tahmin edebiliyorum. Zaman geçsin diye sürekli temizliğe vurdum kendimi dikişlerimi kendimi unuttum ilk günden beri ayaktayım. Evladımız var ama bizden uzakta evimiz boş karnımiz boş kucagimiz boş ,logusaligimizi bile yaşayamadık, onlar sağlıklı olsun biz dayaniriz . Az kaldı kucagimiza alicaz , biraz daha sabır